כמה עולה חידוש, שיפוץ וציפוי אמבטיה?

כמה עולה חידוש, שיפוץ וציפוי אמבטיה?
כל עסק רשאי להציג מחירים שונים של עבודות שיפוץ, חידוש וציפוי אמבטיות. אך בדרך כלל יש טווח מחירים מסוים וכאשר יש מחיר גבוה יותר או נמוך יותר זה צריך להדליק אצל הלקוח נורה אדומה. במקרה של מחיר נמוך מדי החומרים יכולים להיות זולים ולא איכותיים ובמקרה של מחיר גבוה מדי זה יכול להיות ניצול המצוקה של הלקוח לטיפול מהיר באמבטיה. לכן, כדאי לעשות קצת היכרות עם מחירים הגיוניים כאשר מדובר על טיפול באמבטיה כנסו לאתר, כיור או אסלה.
ראשית נציין כי טיפול כולל אשר משלב בין אינסטלציה, ריצוף, הסרה והתקנה של אמבטיה חדשה יכול להגיע בקלות ל-3,000 ₪ ללא עלות האמבטיה החדשה. אך אם מדובר בתיקון נקודתי של אמבטיה המחיר נע בין 400 ל-600 ₪. כאשר מדובר בשבר של אמבטיה אקרילית התיקון הוא רציני יותר ויכול לנוע בין 650 ל-900 ₪ ללא מעמ.
מחיר של ציפוי אמבטיה משתנה גם הוא ותלוי בעיקר במצב האמבטיה. ציפוי אמבטיה בהתזה נע בין 750 ל-1,000 ₪ כאשר הסרת ציפוי ישן יכולה להוסיף עוד 100-150 ₪ למחיר. אם באמבטיה יש חלודה או שיש צורך בשינוי גוון אמבטיה, המחיר כמובן מזנק ועובר את ה-1,000 ₪. ציפוי ג'קוזי יכול להגיע אפילו ל-1,500 ₪.
כאשר מדובר על עבודות ציפוי נקודתיות יותר בחדר אמבטיה, כמו למשל ציפוי כיור או אגנית המחיר נע בין 500 ל-800 ₪. אלו בעצם מחירים סבירים בתחום, אך במקרה של חריגה מסוימת ומוצדקת במצב האמבטיה או דרישות העבודה, המחיר כמובן משתנה. מומלץ לבקש הצעת מחיר מסודרת בכתב ולהשוות אותה עם המחירים שצוינו בכתבה. כך ניתן להחליט אם מדובר במחיר הגיוני או כזה שצריך להעלות נורה אדומה.חידוש אמבטיה רק אצל צ'יבי אמבטיות

השארת תגובה

כתיבת תגובה